joi, 17 noiembrie 2011

Câteva cuvinte despre...


A început într-o sâmbătă mohorâtă și friguroasă de februarie (2011)...
Când colega (și șefa) mi-a spus că la sfârșitul săptămânii vom merge la Odorheiu Secuiesc, fără să-mi dea amănunte despre ce avem de făcut acolo, am cam strâmbat din nas. Nu știam ce se întâmplă acolo și de ce este nevoie să merg și eu, dar am mers. Bine am făcut! Casa "Sf Iosif" avea să fie un dar pentru sufletul meu.
Cuvintele nu reușesc să descrie deplin bucuria pe care o simt de atunci. Trebuie să mergi ACOLO ca să înțelegi despre ce vorbesc.
Nu aveam cum să țin asta doar pentru mine. Trebuia "s-o dau mai departe". Trebuia să spun câtor mai mulți despre faptul că știu un loc unde firescul ființează, așa că am venit acasă și, într-o zi, am zis să încerc ceea ce mai încercasem o dată, dar în alte circumstanțe și fără succes: să propun unui artist de succes să susțină Casa concertând caritabil. Am făcut-o! I-am scris lui Florin Chilian despre ideea mea și am primit imediat un mare DA! Datorită unor oameni minunați care au sprijinit financiar organizarea concertului, ideea a devenit realitate. Se putea și mai bine - mă refer la organizare - dar învățăm din fiecare experiență.  Așa că, în 25 iunie 2011, pe scena Teatrului "Sică Alexandrescu" din Brașov , Florin Chilian se dăruia copiilor și măicuțelor de la Casa Sf Iosif și publicului . Concertul a fost minunat și-i mulțumim din suflet lui Florin.

"Acolo unde poate sa infloreasca o floare ,intr o zi vor fi mii de flori. Acolo unde poate sa invinga speranta ,trecand prin bezna, lumina isi va pastra intensitatea ei nemarginita. Frumos , nu i asa ? ...mi- au spus si mie altii!" sora Mihaela - multumesc" - Florin Chilian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu