joi, 1 decembrie 2011

Mulțumim, Iașiule!


UPDATE - mesajul Mădălinei:

“Eu vreau sa le multumesc tuturor celor care de dragul meu si de drag de copii,fac posibila intalnirea noastra lunara,transmitand din om in om mesajul definitoriu al acestei case de copii....ca nu conteaza ce etnie sau ce religie esti,ci ca toti copii sunt ai Domnului....
Ideea principala a fost ca mai suntem in stare sa fim buni,toleranti fara nici cea mai mica urma de publicitate.
Am demonstrat ca un cuvant transmis mai departe poate face minuni.Nu numai de Craciun.” Mădălina C

De câteva luni (adică cam după ce Florin Chilian a concertat pentru ei și ,desigur, după crearea paginii de FB - care a strâns simpatizanți în mare parte datorită lui Florin) un grup de la Iași, grup pe care doamna doctor Mădălina C s-a străduit să-l formeze, strânge lunar câteva milioane pe care le trimite la casă + alte lucrări de care au nevoie. Și astăzi Iașiul a fost acolo cu o trupă de dans sportiv și dulciuri .Cinste lor și le mulțumim din suflet! 
Cităm gândurile unuia dintre membri grupului de la Iași:
"Prima data cand am luat cunostinta de casa Sf Iosif a fost undeva prin vara datorita d.nei doctor Ciuhodaru Madalina...dupa un drum lung pana in inima Transilvaniei,am ramas bulversata de faptul ca in tara mea nu ma pot intelege cu oamenii de acolo...dupa multe incercari si doar cu voia lui Dumnezeu am reusit sa gasim casa,situata pe o colina a orasului...
Eram niste necunoscute pentru maicutele,copii si vizitatorii de acolo,dar am fost primite cu cea mai mare caldura...ca si cum am fi facut parte din familie...era imposibil sa nu te lasi influentat de optimismul,bucuria si nevoia de facut bine pe care ni l-au insuflat maicutele....ne-am dus cu gandul de a ajuta,dar sufletele noastre au fost de 1000 de ori mai ajutate....am primit mai mult decat as putea oferi eu vreodata...
Cred ca acesta e secretul...sa fim buni,sa oferim si sa ne abandonam intr-u totul lui Dumnezeu(asa cum sora Emilia m-a sfatuit)" Claudia R

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu